سونی قصد دارد تا پایان سال ۲۰۱۷ دو پرچمدار دیگر خود را به بازار عرضه کند

شرکت سونی قصد دارد تا پایان سال ۲۰۱۷ دو پرچمدار دیگر اندرویدی خود را به بازار عرضه کند

این شرکت ژاپنی سازنده قطعات الکترونیکی در طی کنفرانسی که روز سه شنبه در توکیو با حضور سرمایه گذاران این شرکت برگزار شد، اعلام کرد قصد دارد تا پایان سال جاری دو پرچمدار دیگر از مدل های اندرویدی را به بازار عرضه کند.

مطالبی که سونی در این کنفرانس ارائه کرد، همه جزئیات اهداف کسب و کاری این شرکت را پوشش می داد. انتظار می رود بسیاری از آنها در سال مالی منتهی به مارس ۲۰۱۸، یک رکورد در سود این شرکت ایجاد کنند. شرکت سونی، گوشی های هوشمند خود را به عنوان بخشی که اخیرا به سود آوری بازگشته است، معرفی می کند. این تغییر، به لطف استراتژی تولید جدید و بسیار کارآمدتری صورت گرفته که  شرکت سونی به تازگی به کار گرفته است. سونی تایید کرده که قصد دارد دو دستگاه جدید خود را در نیمه دوم سال ۲۰۱۷ به بازار عرضه کند، اما جزئیات بیشتری در مورد این موضوع ارائه نکرده است.

سونی / Sony
سونی / Sony
سونی در استراتژی جدید خود، در سال جاری از تولید مدل‌های میان‌رده دست کشیده و تمرکز خود را بر ساخت مدل‌های پرچمدار قرار داده است.

هنوز مشخص نیست که گوشی های هوشمندی که در راه هستند، از مدل Xperia XZ Premium موفق تر خواهند بود یا خیر. البته به احتمال زیاد آخرین پرچم دار اندرویدی سونی در اکثر نقاط جهان به طور رسمی عرضه نخواهد شد. این شرکت طبق سنت همیشگی اش اعلام کرده که گوشی های هوشمندی که با برند Xperia به بازار عرضه می شوند را اولین بار در نمایشگاه IFA برلین که اول سپتامبر آغاز می شود، به نمایش می گذارد.  بنابراین امکان دارد که شرکت سونی قصد داشته باشد حداقل از یکی از پرچمداران خود در آلمان رونمایی کند. با دیدن شیوه عرضه مدل Xperia XZ Premium در نیمه سال جاری،  مشخص می شود که دو مدل دیگر، مستقیما با آن رقابت نمی کنند و در عوض به عنوان یک پرچمدار جایگزین به کار گرفته می شود؛ چیزی که تولید کنندگان تجهیزات اصلی (OEMها) مانند ساسونگ و هوآوی هم داشته اند. سونی اخیرا به اعلامیه های نسبتا زودهنگام برای عرضه گوشی های خود امید بسته و در اوایل مارس، یعنی ماهها قبل از زمانی که برای عرضه مدل Xperia XZ Premium به بازار برنامه ریزی کرده بود، آن را در کنگره جهانی موبایل (MWC) عرضه کرد. در عین حال  که از دو پرچمداری که در راه هستند در نمایشگاه IFA 2017 رونمایی خواهد شد، اما این دو مدل تا فصل تعطیلات به بازار عرضه نخواهند شد. این دوره همیشه یک دوره پرسود برای فروشندگان گوشی های هوشمند بوده است.

از این تولید کننده ژاپنی قطعات الکترونیکی، انتظار می رود که در آینده نزدیک از صفحه نمایش های OLED در موبایل های خود استفاده کند، و اخیرا این شرکت دست به عرضه دستگاهی با نسبت ابعادی  ۱۸:۹  زده است، هر چند که باید همچنان منتظر بمانیم و ببینیم که آخرین مدل Xperia با چه تغییرات خاصی در طراحی اش امسال به بازار عرضه خواهد شد. جزئیات بیشتر در مورد خط تولید آینده این شرکت و تمرکز تازه کشف شده آن بر گوشی های پرچمدارش، به احتمال زیاد در ماههای آینده در دسترس قرار خواهد گرفت.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *