شیائومی به سمت بازار آمریکا میرود

در سال های اخیر، شایعات زیادی در رابطه با ورود گوشی های شیائومی به آمریکای شمالی وجود داشت. همه می دانند که این اتفاق یک روز خواهد افتاد، ولی ما فقط می توانیم حدس بزنیم.

وانگ شیانگ، رئیس جدید استراتژی جهانی این شرکت که در ماه ژانویه جایگزین هوگو بارا شد، معتقد است که گوشی های شیائومی بطور رسمی در سال ۲۰۱۹ در آمریکا بفروش خواهند رسید، ولی این موضوع بنظر فقط یک برآورد تجربی است تا یک اطلاعات واقعی و رسمی.
هرچند، این بدین معنا نیست که شیائومی قصد گسترش هرچه زودتر را ندارد. در واقع این کمپانی از طرح های خود برای ورود به بازار مکزیک پرده برداشته که این اولین گام خود در ورود به آمریکای شمالی محسوب می شود و از گوشی Redmi note 4 بعنوان پرچمدار خود استفاده خواهد کرد.

این تلفن همراه در اواخر ماه جاری توسط فروشگاه های Coppel, Best buy و Sam’s Club بفروش خواهد رسید. اگر مصرف کنندگان خرید آنلاین را ترجیح دهند، می توانند با استفاده از Soriana و Elektra و همچنین از طریق شعب Amazon, Best Buy و Walmart در مکزیک، Redmi note 4 را سفارش دهند که قیمت آن حدود ۲۸۷ دلار خواهد بود. همچنین شیائومی در نظر دارد تا در گام بعدی خود Redmi 4X کوچکتر را در مکزیک و با قیمت ۲۰۹ دلار عرضه کند.

دانووان سونگ، مدیر بازاریابی و فروش شیائومی بیان میکند”مکزیک برای ما بازار بسیار مهمی است و به مثابه ی نقطه شروع برای دستیابی به سایر کشورهای آمریکای لاتین می باشد.”

باید دید که این اولین گام برای توسعه این شرکت در ایالات متحده هست یا نه،ولی بی شک یک گام مهم در بازار جهانی شیائومی است. آمریکای لاتین می تواند نیازهای این شرکت چینی برای ورود به بازارهای پرسود را تأمین کند.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *